יום רביעי, 17 בפברואר 2010

הערכה מסכמת - עמית מלווה

שמחתי מאוד שבחרת בי כעמית המלווה אותך בתהליך כתיבת בלוג לימודי ונהניתי מאוד לעקוב אחר הבלוג.
הבלוג שלך עשיר ומגוון בנושאים. הוא כמו דלת שנפתחה לעולם תוכן מעניין, מתאים, חשוב ורלוונטי. במקביל, הייתי עמית מלווה לאמג'ד מהמגזר הערבי. כל בלוג מציין ומציג דברים שונים בהתאם לנושאים המעניינים והחשובים לכותב. אני רואה שהבלוג משקף את הפוטנציאל שלך בעבודה. שילוב הדעות והמסקנות תואמים את הדרך והאמונה שלך.
הבלוג מסודר בדרך נוחה ויפה לשימוש. אני יודעת שמאחוריו עומד מעצב גרפי. ניסוח הכותרות מושך את המבקר בבלוג לקריאה. התוכן מבטא את החשיבה והתובנות שלך.
מצא חן בעיני ולדעתי הרעיון מצוין, ליישם בלוג למידה בבית הספר.
אני מאחלת לך הצלחה והמון תודה מכל הלב. כל יום אני לומדת ממך המון. הבלוג סייע למפגש בין תרבויות בכך שאפשר לנו הזדמנות של חשיפה.

המשך שיתוף פעולה מבורך

דלאל

אין תגובות: